Vstupní analýza před zahájením projektu.
Převážná většina našich klientů si objednává naše služby za účelem získání nových akvizic. Na počátku takovéto spolupráce je nezbytné stanovit, kdo je Vaším potencionálním odběratelem a na jakém trhu jej chcete oslovit. Na základě těchto informací jsme pro Vás schopni sestavit databáze cílových skupin zákazníků/patnerů a určit tak možnosti dalšího postupu pro dosažení vytyčeného cíle. V praxi to znamená, že nejprve zjistíme počet potencionálních odběratelů, dále zhodnotíme současný stav Vaší společnosti za účelem posouzení připravenosti pro vstup na trh.
Na začátku je určitě dobré mít alespoň hrubou představu o možnostech, jak úspěšně zahájit Váš projekt, jaké jsou varianty a kolik to celé zhruba bude stát.
Nastíníme Vám tedy, možnosti spolupráce a s jakým rozpočtem by jste měli počítat. V převážné většině případů navrhujeme více alternativ spolupráce tak, aby zákazník měl možnost vybrat si podle svých představ a finančních možností.
Určit cíle Vašeho projektu, případně si stanovit rozpočet. Čím více informací od Vás máme, tím lépe jsme schopni navrhnout ideální postup a minimalizovat náklady.
Cena se může lišit podle náročnosti trhu a velikosti zadání. Ceny začínají od 5.000,- Kč.