Informace o potenciálních odběratelích, vytvoření účinného bussiness plánu.
Cílem těchto služeb je ve většině případů zjistit zájem potencionálních odběratelů Vašich produktů/služeb za účelem vytvoření účinného business plánu. Alternativně se může jednat třeba o průzkum spokojenosti zákazníků, zmapování konkurence, ale i o konkrétní obchodní nabídku jako podporu pro akvizice Vašeho zboží. Pro získání těchto údajů/statistik je široká škála možností, které se liší hlavně efektivitou a cenou. Navíc jsou časově různě náročné. Zajišťujeme komplexní služby, tzn. od studií trhu, přes marketingové kampaně až po telefonní průzkum. Jako u všech našich služeb, i u této služby postupujeme vždy individuálně, abychom docílili konkrétních cílů daného zákazníka a zajistili tak maximální spokojenost našich klientů.
Získáte expertýzu trhu na míru. Vstup na trh s sebou nese ve většině případů nemalou finanční zátěž. Znamená to, že budete schopni adaptovat se na nově vzniklou situaci ještě dříve, než by jste učinili finanční investici (tiskli materiály, posílali obchodní zástupce do terénu atd.) a vstoupili bez kvalitní přípravy na trh. Navíc, pokud dostanete zpětnou vazbu a to i třeba ještě v průběhu průzkumu, budete například schopni upravit dotazy či kritéria průzkumu (nové dotazy, jiný region, jiná cílová skupina). Hlavní předností této služby je tedy časová úspora a s tím spojená úspora na výdajích. Dalším nepodcenitelným přínosem je propagace jména Vaší společnosti. V některých případech naše služba (např. telefonická obchodní nabídka) může rovnou vést i k poptávkám/objednávkám.
Na začátku je třeba dobře sestavit dotazy a cíl průzkumu, aby se našla odpověd na Vaše specifické otázky. Není jenom důležité vědět, jestli potencionální zákazník s Vámi chce spolupracovat či ne, ale také proč a za jakých podmínek.
Cena je stanovena podle velikosti/obsahu průzkumu a samozřejmě záleží na tom, zda se jedná o telefonní kampaň nebo pouze o shromažďování dat. Ceny za služby začínají od 20.000,- Kč.